BENELLI LEONCINO 500 TRAIL EURO 5

Márka: Benelli
2.563.000 Ft
Mennyiség: 

Rövid leírás

Több színben is elérhető ez a típus. 2 év garancia. Ingyenes összeszerelés. A feltüntetett árak a regisztrációs adót, valamint a forgalomba helyezés költségeit nem tartalmazzák. Rendelésre!
Használati utasítás Letöltés
Garancia és szervizfüzet Letöltés

Stílusos és mindre képes.

Leoncino 500 Trail, a Benelli modern-klasszikus kerékpárjának "terepjáró" változata, 2022-ben megújult esztétikával, még inkább, dinamikus és modern, a sportos és magával ragadó képet adó restyling eredménye, anélkül, hogy elfelejtené az eleganciát és az egyensúlyt a formáiban. Tiszta szórakozásra tervezték minden vezetési körülmények között, aszfalton és nehezebb útvonalakon egyaránt. Ez a Benelli modell az utcai motorral közös motor, egy 500 köbcentiméteres, négyütemű, folyadékhűtéses kéthengeres, amelynek teljesítménye 47,6 lóerő (35 kW) 8500-as fordulatszámon és 46 Nm  forgatónyomaték 6000-es fordulatszámon. A Leoncino Trail elöl 19", hátul 17" méretű alumíniumötvözet felniken bütykös gumiabroncsok találhatók, amelyeken 110/80-R19, illetve 150/70- R17 méretű abroncsok vannak. Mindez a stabilitás és az élvezet maximális garanciáját jelenti minden körülmények között és minden terepen. A felfüggesztések állíthatóak, elöl egy 50 mm átmérőjű fordított villa, hátul pedig egy lengőkar oldalsó lengéscsillapítóval és 55 mm-es rugóúttal.

 

Figyelem:
 
Magyar forgalomból kivont, bontásra szánt, (köbcentitől független) robogókat/motorokat/elektromos kerékpárokat beszámítunk (érték egyeztetéssel).
 
További infórmációkért vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal: 06 30 386 7789.

 

Motor: Soros 2 hengeres, 4 ütemű, vízhűtéses, dupla vezérműtengelyes
Hengerűrtartalom: 500 ccm
Max teljesítmény: 35 kW (47,6 Le) @ 8500 rpm
Max nyomaték: 46 Nm (4,6 kgm) @ 6000 rpm
Sűrítés: 11.5:1
Furat x löket: 69 x 66.8 mm
Kenés: Olajteknő
Üzemanyag ellátás: Injektor
Kipufogórendszer: Katalizátoros (Euro 4)
Kuplung: Olajfürdős
Váltó: Mechanikus, 6 sebesség
Hajtás: Lánchajtás
Gyújtás: ECU-TLI
Gyújtógyertya: NGK CR8E
Indítás: Elektromos önindító
Váz: Acélkeret
Első felfüggesztés: Upside-down villa Ø 50mm
Első teleszkóp út: 135 mm
Hátsó felfüggesztés: Hátsó lengőkar oldalirányú lengéscsillapító, rugó előfeszítés állítható
Hátsó lengéscsillapító út: 55 mm - ( 138 mm hátsó rugóút)
Első fék: Dupla tárcsafék (ø320 mm) 2 dugattyús féknyereg,ABS
Hátsó fék: Szimpla tárcsafék (ø260 mm) 1 dugyttyús féknyereg,ABS
Első felni típus: Aluminium ötvözet,küllős
Első felni méret: 19” x 3.00” DOT -D
Hátsó felni típus: Aluminium ötvözet, küllős
Hátsó felni méret: 17” x 4.25” DOT - D
Első gumi: 110/80- R19
Hátsó gumi: 150/70 - R17
Hosszúság: 2174 mm
Szélesség (Tükör nélkül): 875 mm
Magasság (Tükör nélkül): 1200 mm
Ülésmagasság (vezető): 835 mm
Tengelytáv: 1456 mm
Hasmagasság (Folyadékok nélkül): 185 mm
Önsúly (Folyadékok nélkül): 210 kg
Tank: 12.7 L (tartalék:2L)
Fogyasztás: 4,2L/100km
Max.terhelhetőség: 190 kg
Max.sebesség: 160 km/h
Copyright MAXXmarketing GmbH
JoomShopping Download & Support

Moto-Sport Center Kft.

+(36) 57 402-591
+(36) 30 386 7789
+(36) 30 952 3432
Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
5100 Jászberény Szilvás dűlő 5.
Premium Joomla Templates