A TRK 502 teljes átalakításon esett át, és az új változat a legfrissebb Euro5-ös kibocsátási normáknak megfelelően továbbfejlesztett. Egy sor műszaki és esztétikai beavatkozás eredménye, amelyeket a kezelhetőség, az élvezet és az általános megjelenés javítása érdekében vezettek be. Egy motorkerékpár átalakított részletekkel, fontos frissítésekkel és fejlesztésekkel, kezdve az új grafikával és a felhasznált műanyagok új textúrájával, amelyek még több karaktert kölcsönöznek a TRK 502 -nek, kiemelve annak világjáró szellemét. A kormánykapcsolók teljesen megújultak, és mostantól háttérvilágítással rendelkeznek, míg a visszapillantó tükrök a TRK logóval együtt új dizájnnal büszkélkedhetnek, akárcsak az új markolatok. Az új formájú kormány mostantól állítható, hogy minden motoros a számára legmegfelelőbb üléspozíciót tudja elérni, akárcsak a kuplungkar, amely szintén állítható. Az új ülés teszi teljessé az átalakítást, amely mostantól kényelmesebb és tágasabb, maximális kényelmet biztosít a motorosnak és utasának egyaránt, valamint a legújabb minőségi szabványokat meghaladó, átdolgozott kivitelezéssel. A TRK 502 osztozik a terep változattal a masszív és robusztus, soros, 2 hengeres, folyadékhűtéses, dupla vezérműtengelyes motoron, amely egy ilyen stílusos vázzal kombinálva egyszerre teszi magával ragadóvá és könnyen kezelhetővé ezt a motorkerékpárt.
 
Figyelem:
 
Magyar forgalomból kivont, bontásra szánt, (köbcentitől független) robogókat/motorokat/elektromos kerékpárokat beszámítunk (érték egyeztetéssel).
 
További infórmációkért vegye fel a kapcsolatot kollégánkkal: 06 30 386 7789.
 
| Motor: | 
Soros 2 hengeres,4 ütemű,vízhűtéses,dupla vezérműtengelyes | 
| Hengerűrtartalom: | 
500 ccm | 
| Max teljesítmény: | 
35.0 kW (47.6 Le) @ 8500 rpm | 
| Max nyomaték: | 
45.0 Nm (4.5kgm) @ 4500 rpm | 
| Sűrítés: | 
11.5:1 | 
| Furat x löket: | 
69.0 x 66.8 mm | 
| Kenés: | 
Olajteknő | 
| Üzemanyag ellátás: | 
Injektor | 
| Kipufogórendszer: | 
Katalizátoros(Euro 5) | 
| Kuplung: | 
Olajfürdős | 
| Váltó: | 
Mechanikus,6 sebesség | 
| Hajtás: | 
Lánchajtás | 
| Gyújtás: | 
TLI | 
| Gyújtógyertya: | 
NGK CR8E | 
| Indítás: | 
Elektromos önindító | 
| Váz: | 
Acélkeret | 
| Első felfüggesztés: | 
Upside-down villa Ø 50mm | 
| Első teleszkóp út: | 
145 mm | 
| Hátsó felfüggesztés: | 
Hátsó lengőkar központi lengéscsillapító,rugó előfeszítés állítható | 
| Hátsó lengéscsillapító út: | 
50 mm | 
| Első fék: | 
Dupla tárcsafék(ø320 mm)4 dugattyús féknyereg,ABS | 
| Hátsó fék: | 
Szimpla tárcsafék(ø260 mm)ABS | 
| Első felni típus: | 
Küllős aluminium ötvözet | 
| Első felni méret: | 
19”xMT 3.50 DOT | 
| Hátsó felni típus: | 
Küllős aluminium ötvözet | 
| Hátsó felni méret: | 
17”xMT 4.50 DOT | 
| Első gumi: | 
110/80-ZR19 M/C 59W | 
| Hátsó gumi: | 
150/60-ZR17 M/C 69W | 
| Hosszúság: | 
2200 mm | 
| Szélesség(Tükör nélkül): | 
915mm | 
| Magasság(Tükör nélkül): | 
1450mm | 
| Ülésmagasság(vezető): | 
800mm | 
| Tengelytáv: | 
1525 mm | 
| Hasmagasság(Folyadékok nélkül): | 
190 mm | 
| Önsúly(Folyadékok nélkül): | 
217 Kg | 
| Tank: | 
20 L | 
| Fogyasztás: | 
4,2L/100km | 
| Max.terhelhetőség: | 
287 kg | 
| Max.sebesség: | 
165 km/h |